Europoslankyně Olga Sehnalová, dvojka na kandidátce ČSSD do eurovoleb 2014, při příležitosti oficiálního zahájení volební kampaně (1. dubna) uspořádala tiskovou konferenci a setkání s občany ve Zlíně.
Na tiskové konferenci představila svá hlavní témata do eurovoleb 2014, která navazují na dosavadní činnost a aktivity Olgy Sehnalové v Evropském parlamentu. Jsou to kvalitní potraviny a výrobky, boj s nekalými obchodními praktikami, zlepšování práv cestujících a zvyšování dopravní bezpečnosti.
Europoslankyně upozornila na to, že až 96 % občanů Evropské unie považuje za nejdůležitější při nákupu potravin jejich kvalitu. Zdůraznila, že existuje podezření, že jsou na středo- a východoevropské trhy dováženy značkové výrobky nižší kvality. Pro 70 % evropských spotřebitelů je původ zboží jedním z hlavních faktorů při jeho výběru. Česká republika je v úrovni spotřebitelských práv v rámci EU na nelichotivém pátém místě od konce.
Po tiskové konferenci následovalo setkání s občany na Náměstí Míru ve Zlíně, kde Olga Sehnalová volební kampaň oficiálně zahájila.
"Ve své volební kampani chci občanům skládat účty ze své práce poslankyně Evropského parlamentu v uplynulém období a ukázat konkrétní příklady, jak přijaté evropské normy ovlivňují, nebo brzy budou ovlivňovat, život lidí u nás, například v oblasti ochrany spotřebitelů," uvedla Olga Sehnalová. "Byla bych ráda, aby si lidé ze setkání odnesli i užitečné informace, které jim pomohou lépe se orientovat ve spotřebitelských právech. Věřím, že se nám podaří lidi přesvědčit, že složení Evropského parlamentu vzešlé z voleb 23. a 24. května bude mít zásadní vliv na další směřování Evropské unie, tedy i České republiky," dodala.
Více informací o volebních tématech a kampani Olgy Sehnalové nalanete zde
02.04.2014
převzato ze: www.cssd.cz
Sociální sítě